Logo
Neviete si rady? Zavolajte.
0 ks
za 0,00 €
Nákupný košík je prázdny
Potrebujete poradiť? Neváhajte nás kontaktovať.
Blog
Návod na lepenie lepiacich pások
05.02.2020
Návod na lepenie lepiacich pások
Prečítajte si jednoduchý technologický postup, ktorý využijete pri vzájomnom zlepovanie dvoch povrchov z rôznych materiálov. Lepiť je možné kovy, sklo... čítať celé
Zobraziť všetky články

 

Ako postupovať v prípade reklamácie

 

  • Vyplňte, prosím, špeciálne reklamačný formulár SLEPTO.CZ, ktorý je k dispozícii na stiahnutie v spodnej časti tejto stránky. Náš reklamačný formulár je vytvorený v súbore excel a jeho vyplnenie by tak pre Vás malo byť jednoduché a rýchle.
  • Formulár si stiahnite na disk Vášho počítača a potom otvorte a vyplňte žlto označené polia. Odporúčame uvedenú závadu popísať čo najpodrobnejšie.
  • Vyplnený formulár je potrebné vytlačiť a opatriť podpisom a pečiatkou.
  • Následne vložte reklamačný formulár do zásielky vrátane reklamovaného tovaru. Tovar je nutné zabaliť tak, aby obal dostatočne bránil poškodeniu reklamovaného výrobku počas prepravy a to vrátane obalu výrobku. Spolu s reklamačným formulárom SLEPTO.CZ je nutné priložiť kópiu daňového dokladu - faktúry. Tovar je nutné zaslať vždy kompletný - nie je možné zaslať iba reklamovanú časť.
  • Následne tovar odošlite na adresu SLEPTO, s.r.o., U čertík 220/11, 370 10 České Budějovice, Česká Republika

 

Vybavenie reklamácie

Na základe Vami priložených podkladov bude Vaša reklamácia odborne posúdená a bude stanovený jej následný postup. Oprávnenosť či neoprávnenosť reklamácie vždy posudzuje výrobca, dovozca tovaru alebo oprávnená osoba, ktorý vydá svoje písomné stanovisko k reklamácii. V prípade, že bude reklamácia uznaná ako oprávnená, bude Vám zaslaný nový výrobok, nový kus alebo vrátená kúpna cena na Váš bankový účet. Vrátenie peňazí pomocou zloženky nie je možný. V prípade oprávnenej reklamácie majú naši zákazníci nárok na úhradu vzniknutých nákladov spojených s reklamáciou (poštovného) v primeranej výške. V prípade neoprávnenej reklamácie môže predávajúci naúčtovať Kupujúcemu vzniknuté prepravné náklady.

V prípade, že máte nejaké otázky ohľadom reklamácie, neváhajte nás kontaktovať na našej zákazníckej linke alebo emailu.

 


 

Reklamačný formulár SLEPTO.CZ si môžete stiahnuť tu:Reklamani_protokol.xlsx

 

 


Vytvorené na Eshop-rychlo.skEshop-rychlo.sk
Spracovanie osobných údajov môžete ovplyvniť úpravou svojich preferencií ochrany súkromia.