
- Úvod
- Všetko o nákupe
- Reklamácia
Ako postupovať v prípade reklamácie
- Vyplňte, prosím, špeciálne reklamačný formulár SLEPTO.CZ, ktorý je k dispozícii na stiahnutie v spodnej časti tejto stránky. Náš reklamačný formulár je vytvorený v súbore excel a jeho vyplnenie by tak pre Vás malo byť jednoduché a rýchle.
- Formulár si stiahnite na disk Vášho počítača a potom otvorte a vyplňte žlto označené polia. Odporúčame uvedenú závadu popísať čo najpodrobnejšie.
- Vyplnený formulár je potrebné vytlačiť a opatriť podpisom a pečiatkou.
- Následne vložte reklamačný formulár do zásielky vrátane reklamovaného tovaru. Tovar je nutné zabaliť tak, aby obal dostatočne bránil poškodeniu reklamovaného výrobku počas prepravy a to vrátane obalu výrobku. Spolu s reklamačným formulárom SLEPTO.CZ je nutné priložiť kópiu daňového dokladu - faktúry. Tovar je nutné zaslať vždy kompletný - nie je možné zaslať iba reklamovanú časť.
- Následne tovar odošlite na adresu SLEPTO, s.r.o., U čertík 220/11, 370 10 České Budějovice, Česká Republika
Vybavenie reklamácie
Na základe Vami priložených podkladov bude Vaša reklamácia odborne posúdená a bude stanovený jej následný postup. Oprávnenosť či neoprávnenosť reklamácie vždy posudzuje výrobca, dovozca tovaru alebo oprávnená osoba, ktorý vydá svoje písomné stanovisko k reklamácii. V prípade, že bude reklamácia uznaná ako oprávnená, bude Vám zaslaný nový výrobok, nový kus alebo vrátená kúpna cena na Váš bankový účet. Vrátenie peňazí pomocou zloženky nie je možný. V prípade oprávnenej reklamácie majú naši zákazníci nárok na úhradu vzniknutých nákladov spojených s reklamáciou (poštovného) v primeranej výške. V prípade neoprávnenej reklamácie môže predávajúci naúčtovať Kupujúcemu vzniknuté prepravné náklady.
V prípade, že máte nejaké otázky ohľadom reklamácie, neváhajte nás kontaktovať na našej zákazníckej linke alebo emailu.
Reklamačný formulár SLEPTO.CZ si môžete stiahnuť tu:Reklamani_protokol.xlsx